Osallistumismaksut ja ilmoittautuminen

Osallistumismaksut

• seuran jäsenet: yksi päivä: 50 €, kaksi päivää 80 €
  • opiskelijat, työttömät, eläkeläiset ja muut palkkatyön ulkopuolella olevat: yksi päivä 15 €, kaksi päivää 25 €
  • muut: yksi päivä 70 €, kaksi päivää 120 €

Illanvietto: 20 €

Verkko-osallistuminen

(vain osa ohjelmasta verkossa, merkitty * ohjelmassa, HUOM! osallistuminen tutkimustyöryhmiin tai työpajoihin ei ole mahdollista verkossa)

• seuran jäsenet: 20 €
  • opiskelijat, työttömät, eläkeläiset ja muut palkkatyön ulkopuolella olevat: 5 €
  • Muut: 30 €

Maksaminen

Maksa ilmoittauduttuasi päivien osallistumismaksu Suomen sosiaalipedagogisen seuran tilille FI17 5620 0920 5262 16 tai MobilePaylla (tunnus 48404). Ilmoittautuminen on sitova, kun olet maksanut osallistumismaksun (maksettuja osallistumismaksuja ei siis palauteta). Maksa viimeistään 7.3.2024.

Jos tarvitset virallisen laskun, joka tulee osoittaa maksavalle organisaatiolle, täytä ilmoittautumislomakkeen laskutustiedot. Emme pysty lähettämään verkkolaskuja, joten anna osoite paperilaskulle tai sähköpostitse pdf-tiedostona lähetettävälle laskulle. Lasku tulee maksaa siihen merkittyyn eräpäivään mennessä (tämä on todennäköisesti myöhemmin kuin 4.3.2024).

Tiedustelut: Elina Nivala, elina(at)nivala.net

Tapahtumiin ilmoittautumisen tietosuojaseloste.